Étel alapanyag kiszállítás

Gyakran ismételt kérdések

Mi is a Chefbag?

Hisszük, hogy főzni jó, és főzni mindenki tud. A Chefbag eltörli a főzéssel járó gondokat azzal, hogy elintézi a bevásárlást helyetted és konyhakész alapanyagokat szállít házhoz. Időt és pénzt spórol.

Mi van a csomagban?

A kapott zacskód az általad kiválasztott étel elkészítéséhez szükséges minőségi, konyhakész és kiporciózott alapanyagokkal lesz tele. A csomagodban találsz még egy fázisfotókkal illusztrált receptkártyát is, amely segítségével a főzés tényleg gyerekjáték. Az ételedért besöpört bókokat nem szállítjuk ki, de garantáljuk!

Kell még valamit beszereznem ahhoz, hogy elkészítsem a kiválasztott ételt?

Nem kell, tőlünk a kiválasztott ételed elkészítéséhez szükséges minden alapanyagot megkapsz.

Milyen ételek vannak?

Ételeink között mindenki megtalálja a hozzá illőt. Fontos számunkra, hogy ne zárjunk ki senkit a főzés élményéből, így figyelünk a különböző étrendet követőkre is, legyen az ételallergia vagy valamilyen diéta. Segítünk abban, ha gyermekednek szeretnél főzni valamit, vagy ha Őt bűvölnéd el valami különleges étellel.

Mi van a receptkártyán?

A receptkártya tartalmazza az étel elkészítéséhez szükséges alapanyagok felsorolását valamint azokat a fázisfotókat leírásokkal együtt, amivel még egyszerűbben leszel nagyszerű a konyhádban. Emellett megtalálod még rajta ugyanazokat az információk is, amiket a honlapon is megtalálhatsz: elkészítési idő, nehézségi szint, tápanyagtartalom, csípősség, beilleszkedik-e valamilyen diétába vagy glutén-illetve laktózérzékenyek fogyaszthatják-e.

Miért zacskóban kapom?

A válasz egyszerű: praktikusabb és ezzel is megkönnyítjük az életed. A zacskó könnyen hordozható, ami nem elhanyagolható, ha például tömegközlekedéssel kell hazavinned a munkahelyedre érkezett rendelésed.

Hogyan marad friss az alapanyag?

Az alapanyagokat speciális, hővédő csomagolásban juttatjuk el hozzád, így akkor sincsen semmi gond, ha a kapott alapanyagokat nem tudod rögtön megfőzni vagy hűtőbe tenni.

Mit jelent az, hogy a Chefbag-nél nincs ha, nincs de?

100% minőségi garanciát vállalunk, így ha esetleg valami hiányzik a zacskóból, vagy valamelyik alapanyag minőségével nem vagy megelégedve, csak lépj velünk kapcsolatba és mi vagy visszaadjuk a csomag árát, vagy küldünk helyette másikat. (ahogy te szeretnéd)

Hova szállítotok?

Jelenleg csak Budapest, és agglomerációjának egy részére szállítunk ki. Itt meg tudod nézni, hogy hozzád szállítunk-e? Ha nem, akkor se búsulj, lépjél velünk kapcsolatba, és kitaláljuk, hogyan tud hozzád is eljutni egy-két Chefbag.

Mennyibe kerül a szállítás?

Ingyenes kiszállítást biztosítunk Budapest egyes kerületeiben (I., II., III., V., VI., VII., VIII., IX., XI., XII., XIII., XIV.) már a minimális két adag megrendelése esetén is. Négy vagy több adag megrendelése esetén pedig, Budapest teljes területén, illetve agglomerációjának egy részén is ingyen házhoz szállítjuk a Chefbag-eket. 

Hogyan fizethetek?

Fizethetsz kiszállításkor készpénzben és étkezési utalvánnyal, vagy a rendelésed elküldésekor PayPal rendszeren keresztül bankkártyával is.

Mikor érkezik meg a csomag?

Ha ma kiválasztod, hogy mit szeretnél főzni, akár holnap már kezdheted is. A megrendelésnél két kiszállítási időintervallum közül tudsz választani, attól függően, hogy neked inkább a délután vagy az este jó.

Lehet előre több rendelést leadni?

Természetesen lehet, akár minden napra és egy hétre előre is leadhatsz rendelést, így mindig a legfrissebb élelmiszerek kerülnek a konyhádba.

Van minimális rendelési mennyiség?

Egy csomag minimum két fő részére tartalmaz alapanyagot, így a minimális rendelési mennyiség 2 adag/étel.

Maximum hány ételt rendelhetek egyszerre?

Egy ételből maximum 8 adag rendelhető egyszerre.

Tudok-e reggel estére rendelni?

Sajnos nem. Ennek oka, hogy korán reggel, frissen szerezzük be azon minőségi alapanyagokat, amiket eljuttatunk hozzád, így azon rendeléseket tudjuk kiszállítani, amik előző nap 23:59 percig beérkeztek.

Mi van akkor, ha hiányzik valami a zacskóból?

Ha ez véletlenül előfordul, akkor kérlek jelezd felénk a hiányt, és mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy korrigáljuk a hibánkat.

Honnan tudom, hogy biztosan leadtam a rendelésem?

A rendelésed elküldése után, haladéktalanul kapsz tőlünk egy visszaigazoló e-mailt, amiben látod, hogy mit, mennyiért, mikorra és hova rendeltél.

Vissza tudom nézni a korábbi rendeléseimet?

Megnézheted az összes korábbi rendelésed a profilodon belül a “Legutóbbi rendelések” címszó alatt.

Hogyan tudom beváltani a kuponomat?

A rendelésed során tudod megadni a kuponod kódját. A kupon beírása után kattints rá a “Kupon alkalmazása” gombra.

Vannak különböző étrendekhez alkalmazkodó ételek?

Nekünk minden főzni vágyó fontos. Minden egyes héten vannak vegetáriánus receptjeink, amik tele vannak friss, zamatos zöldségekkel és gyümölcsökkel. Emellett mindegyik ételünknél jelezzük, hogy glutén-illetve laktózérzékenyek fogyaszthatják-e.

Ha egyéb étrenddel kapcsolatos kérdésed van, például különleges edzés-diétát követsz, bátran vedd fel a kapcsolatot velünk a chefbag@chefbag.hu e-mail címen.

Le tudom mondani a rendelésem?

Ha esetleg meggondoltad magad és lemondanád a rendelésed, költségmentesen megteheted a rendelés leadásának napján 23:59 -ig.

Van a Chefbag-nek ügyfélszolgálata? Hogyan érhetem el őket?

Természetesen van, hiszen mi is fontosnak tartjuk, hogy ha bármilyen kérdés merül fel, könnyen elérjetek minket. Ha a GYIK nem adott minden kérdésedre választ, bátran írj nekünk a chefbag@chefbag.hu e-mail címre.